externalId=virtueel-postadres-home-1.1.1.2.1&filter[active]=1&filter[tags]=header

Werkwijze

externalId=virtueel-postadres-werkwijze-1.1.3&filter[active]=1
Werkwijze stap 1
1. Je neemt contact met ons op

Samen bespreken we welk pakket het beste bij u past: een huurovereenkomst per maand, per kwartaal, per halfjaar of per jaar.

Werkwijze stap 2
2. Jouw gegevens aanleveren via e-mail

Als u een keuze heeft gemaakt dat levert u ons uw NAW-gegevens en een kopie van uw legitimatie. Bent u al ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan ontvangen we ook graag uw inschrijvingsnummer en een UBO-verklaring.

Werkwijze stap 3
3. Huurovereenkomst

Zodra wij de informatie compleet hebben ontvangen en gecheckt of deze compleet is, zorgen wij dat binnen 24 uur dat de huurovereenkomst bij u ligt.

Werkwijze stap 4
4. Nog niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?

Dan kunt u de huurovereenkomst gebruiken om uw onderneming in te schrijven bij de Kamer van Koophandel.

Werkwijze stap 5
5. Binnen een dag is je registratie geregeld

Binnen een dag is het geregeld en gaan wij gaan wij voor u aan de slag: uw post wordt wekelijks gescand en aan u gemaild.

externalId=virtueel-postadres-werkwijze-2.1.1&filter[active]=1&filter[not tags.tag]=homepage
Houd zakelijk en prive gescheiden
Wekelijkse post-scan service
Goedkoper dan een kantoor huren
Professionele vergaderruimte

Veelgestelde vragen

externalId=virtueel-postadres-werkwijze-5.1.1.1.2&filter[active]=1

Verblijfadres nodig om me in te schrijven?

Ja er is een verblijfadres nodig om je in te kunnen schrijven. Dit adres kan in Nederland of het buitenland zijn.

Waarom virtueel postadres of kantoor?

De voordelen: lage kosten, flexibel, professionele uitstraling, mogelijkheid om afspraak te maken met klanten op kantoor of te vergaderen.

Virtueel postadres: voor wie?

Geschikt voor eenmanszaken, starters, B.V.'s, webshop, stichtingen en verenigingen, v.o.f.'s, buitenlandse bedrijven met vestiging in Nederland of zich in hier willen gaan vestigen.

Starten van je postadres

Als wij alle gegevens hebben ontvangen en gecontroleerd kunnen wij binnen 24 uur alles geregeld hebben.

Huurovereenkomst

Als wij alle gegevens hebben ontvangen en gecheckt maken wij een huurovereenkomst op.

Post scan service

Eens per week of twee weken - afhankelijk van uw wensen - scannen wij uw post en ontvangt u het per e-mail.

Voorwaarden KVK?

Voor de Kamer van Koophandel is voor uw vestigingsadres noodzakelijk dat u een huurcontract heeft, waarin is vastgelegd dat u over een werkplek kunt beschikken en dat de ruimte geschikt is voor uw werkzaamheden.

Opzegtermijn

Al onze huurcontracten hebben een opzegtermijn van een maand.

Wat is een virtueel postadres?

Een virtueel postadres is dé oplossing voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel, flexibel af en toe gebruiken van kantoorruimte, zakelijke uitstraling voor externe communicatie etc.

Inschrijven bij de gemeente?

Met een virtueel postadres is het niet mogelijk om in te schrijven bij de gemeente.